ingen tenta och en tupplur som blev flera timmar lång..

Det blev ingen tenta imorse, jag hittade inte vart det var och sen när jag väl hittade så var jag så arg och förstörd så jag klarade inte av att gå in.
När jag väl övertalat mig själv att gå in så var jag jättesen, men tänkte jag kan ju prova iaf, men efter att jag rådfrågat den som satt "vakt" (säger man så?) så får det bli att jag bara gör omtentan, jag hade nog inte klarat av ett godkänt idag iaf.
Jag åkte hem och tänkte att det vore skönt att sova entimme innan jag gör allt som borde göras här hemma!
Jag somnade och sov till halv fem...vilket resulterade i att det inte blev mycket gjort alls!
Nu sitter jag nyduschad, halvsminkad och väntar på min pojkvän som ska hämta mig. Men jag funderar på att ringa honom och be honom att hämta mig i stan ist jag är sugen på subway! :O
Ska sova på hammarö ikväll det blir mysigt här känns inte jätteroligt att va med tanke på att jag laggt 90%av min energi på tenta plugg och inget på städande.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0