Inget Moulin Rouge!

Oj vilket jävla rån! 100 euro att gå in bara och sen där inne så är det ju en helkväll som gäller annars är det ju ingen idé och då är det mat och dricka som ska till.... det skulle ju kosta nästan lika mycket som hela resan gör!!! :O 
Okej den drömmen får helt enkelt vänta.

Det ingår en halv flaska champange i det priset iofs, men ändå. 150 euro så ingår det mat men det är ju fortfarande mycket pengar. Att man inte kan gå på Moulin Rouge utan att köpa en halv flaska champange?
Jaja det får bli den dagen jag gått och blivit rik ^^

Jag trodde faktiskt att det skulle finnas något billigare allternativ jag menar om man bara går dit för att se showen, utan mat och dryck, men jag hade fel man får inte gå dit utan att dricka en halv flaska champange minst^^
Haha

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra dag :)

2010-04-04 @ 13:44:12
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0