Blunda och känn hur jag kysser din kind (ett minne)

Jag saknar dig. Skrev jag i smset, vi hade inte träffats länge och det var innan alla hemligheter kom fram.
Blunda och känn hur jag kysser din kind. Skrev hon som svar, jag visste inte att hon var så hög att hon faktiskt trodde att jag satt brevid henne.

Ett annat liv, en annan tid, en annan kärlek, en annan saknad.
Minnet dök upp för att det just då var gulligt, och minnet får mig fortfarande att le lite sådär med ena mungipan...

Men den som fick mig att minnas, är samma person som åter igen får mig att känna, min lilla hemlighet.
Nu ska jag lägga mig under täcket sluta ögonen och känna hur min lilla hemlighet kysser min panna.

Puss och gonatt (jag köpte ingen lott idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0