En hejdå kyss.

och sen åkte min lilla hemlighet, en vecka kommer han va borta sen ses vi igen =) 
Jag kommer att sakna honom men jag tror att det är bra att sakna, det är då man verkligen förstår hur man känner.
Och dessutom så har jag längtat lite efter det här, inte direkt att vara ifrån honom utan mer att när vi ser hur det fungerar eller inte fungerar att vara ifrån varandra så kommer jag få veta om min lilla hemlighet ska fortsätta va hemlig eller om han kommer få ett namn (A)
Inte just precis efter denna veckan utan när det gått ett tag när vi sett hur det går. =)

Och jag känner mig laddad för att få det och fungera.

Nu blir det mat igen och lite städning, ikväll så jobbar jag igen =)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0