imorgon ska jag slå på stort och köpa en lott!

Det börjar kännas som om min tur vänder och därför är det dags för en lott ^^

Haha förra hösten köpte jag lotter hela tiden, tänk på alla pengar jag slösade bort :O  ursch aja har slutat med lotter iaf..
Men igår kväll så satt jag och funderade på om jag borde köpa en bara en liksom. och sen vänta i flera dagar innan jag skrapar den, så att jag får hoppas och va nyfiken lite längre =)
Så imorgon ska jag välja ut en butik och sen ska jag välja en lott en skraplott och så ska jag köpa den åka hem och sätta den på kylen.

Because you got to keep your hopes up!




Min lilla hemlighet tittade förbi idag, det var väldigt mysigt och jag börjar verkligen gilla dom där små stunderna (A)

Puss på er och sov sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0