Korriander

Har fruktansvärt god och bra mat drog jag mig till minnes och blev sjukt hungrig när jag gick upp för trappen sen bestämde jag att där blir det middag med vännerna fredagen den 24 september när jag fyller 20 år. Ja innan det blir utgång på Tempel då såklart, åh vad jag längtar tills jag fyller år!! :D

Bandet vars musikvideo som spelades in heter The God och det var till låten Joey så håll utkik (som jag har förstått det så kommer den visas på MTV bla.)
Det var riktigt roligt och kommer bli skitbra det känner jag på mig! :D

Nu ser jag på en film som går på 3:an det är ensåndär hjälp alla där film med massa vatten och skit på en båt...men den är bra. :P 

Puss och gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0