Vad vill du bli när du blir stor?

Den sista gentlemannen, jag kommer fortsätta kalla honom det ett tag till.
Jag har suttit och pratat med honom enstund nu iaf och den där frågan jag älskar att ställa till folk fick igång mitt driv igen iaf lite grann..

Så därför tänkte jag ställa den till er nu, jag kanske får fler roliga, intressanta och inspirerande svar! =)
(sen undrar jag vafasen alla ska till usa för...jag kanske borde släppa på mina rädslor lite när jag fyller 21 så står jag inför ett viktigt val. Men dit är det ett år kvar!)

Men vad vill ni göra när ni blir stora? Eller vad vill ni bli?

När jag var liten så ville jag bli frisör, jag kommer ihåg när jag och min syster satt i hennes rum och fixade med varandras hår och sa att vi skylle öppna en salong tillsammans. Efter det så ville jag bo i Paris jobba på ett litet café eller en stor modegalleria, träffa en romantisk fransman och bli fånigt kär. Sen så ville jag bli jornalist och fotograf, vilket snabbt byttes ut till modell (vilket fortfarande ligger där och spökar lite fast jag börjar bli lite för gammal). Sen kom arrangerandet och den stora PR-drömmen! Det har jag fortfarande inte släppt, jag somnade bara längsvägen men jag börjar vakna till nu. hehe

Puss och gonatt! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

nog för att du vet vad jag vill bli, men jo fotograf vore ju inte totalt fel, sen allmänt bäst i världen och sådär!

2010-08-08 @ 05:52:53
URL: http://lindaflorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0