Vi har nog alla träffat på...

en sån där tjej som är bästavän med killen som vi fäst ögonen på? jag menar inte den bästa vännen som bara är snäll och go, utan jag menar den bästa vännen som inte vill att killen ska ha ett långvarigt förhållande med någon tjej so what ever! Tjejen som man inte vet hur man ska hantera för hur man än gör så blir det fel, tjejen som har killen med ett stort K lindad runt lillfingret utan att han märker det.
Hon vill inte ha honom så missta henne inte för den avundsjuka vännen som egentligen har djupa känslor för honom det är en annan sitvation.
Den här tjejen ska du inte bli vän med, men du ska heller inte va en ovän till henne...för dig ska hennes åsikter inte betyda något och det är lättare sagt än gjort jag menar hon är hans bästa vän och hennes åsikt kommer att betyda något för honom speciellt om du vill veta vad hennes åsikt är.
Därför ska du inte bry dig och ditt största argument om han säger att hon sagt något om dig kan alltid vara, men det vet inte hon något om, hon känner inte mig så som du gör. Sen ler du och ger honom en puss där här du din väg runt henne. Det svåra i det här är att jag inte är en tjej som klarar av att göra så, för tjejer som håller sina killkompisar på det sättet gör mig arg och svartsjuk.
Jag har flera tjejkompisar som har killkopisar som dom har lindade runt fingret och vissa av dom träffar inte ens tjejer längre för att det bara blir fel varje gång och killarna kan inte se vad sambandet är.

En sån tjejkompis vill jag aldrig vara, jag vill va den snälla och goa vännen som flickvännen tycker är rolig att umgås med och som hon kan acceptera att hennes pojkvän umgås med. Den typ av vän vill jag vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0