Julafton

Imorgon blir ingen vanlig julafton, men jag tror att det kommer va en väldigt mysig jul iaf.
Jag kommer fira hemma hos min pojkvän med hans familj, min lillasyster har fått vinterkräksjukan Eller det verkar så iaf.
Men om jag ska va helt ärlig så känns det så otroligt mysigt och jag ser fram emot det väldigt mycket, det kommer bli våran första jul som vi firar tillsammans. Känns spännande.
Fick även ett personligt horoskop skickat till mig av en gammalvän som alltid vid den här tiden på året, eller mja en vecka för tidigt om man ska va pet-noga^^  iaf så känner jag att jag kan gå in i 2011 med ett lugn trotts att mycket i mitt liv just nu är kaos. (för många år sen, när jag gick på högstadiet så lärde jag mig grunderna för att göra personliga horoskop, det var då jag lärde känna min vän) I årets (2011) horoskop så står det iaf att mitt 2011 kommer att va fyllt av lyckliga stunder och att en av dessa kommer förändra mitt liv för all framtid. Det kan ju bara innebära något bra! Fast jag måste säga att det finns fler än en livsavgörande förändring jag skulle vilja ha 2011.
Tre st som jag kan komma på så här på rak arm, men de får vara hemliga.
Dock så tror jag inte helt på horoskop, fast de personliga brukar stämma läskigt bra.
Men det ska bli kul och se hur väl det stämmer för 2011!

nu ska jag städa lite till innan jag plockar fram jul-outfiten och går och sover!
Min man(/hans familj/någon) kommer och hämtar mig redan klockan 12 imorgon.

Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0