Julklapp!

Fick mitt lönebesked från gymmet jag jobbar på idag, i kuveret låg en liten julklapp och en fet lönecheck! En härlig överraskning sådär, har jobbat mycket i november och början av december så känns skönt att det ger resultat också. =P 
Julklappen bestod utan ett litet gulligt kort och ett presentkort på bio, TACK! =) 

Efter jobbet så tittade mormor och morfar förbi med en stor kasse julmat och en lika stor kasse med julmat till kissekatterna! Massa lyxmat som de inte får annars (dyra lyxiga märken) laxpaté och massa annat mumsigt!
- Dom ska också ha julklapp. sa mormor och log. Hihi jag älskar min mormor!

(sen fick jag veta att min mamma tydligen har bytt namn... för mer än ett halvår sen, hon hade tydligen missat att säga det.)

Nu ska jag bara kleta på lite smink och sen blir det bussen ut mot hammarö för lite mys med vänner som jag inte sett på länge! =)

Det var allt för nu så pussar på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0