Längtar!

Jag längtar tills den dag då jag har en fredagkväll i ett hem jag trivs i med ett glas vin, min älskling och känslan av att va ledig på helgerna och jobba dagtid under veckorna.

Just nu har jag just ätit pasta med en jättegod pastasås som jag snabbt slängde ihop, har lite ont i magen och tänker på viken jobbig månad januari kommer va, efter det så kommer det troligen lösa sig och bli bättre än det är nu till och med. Fick nämligen äntligen ett sånt där mejl som jag velat ha LÄNGE nu, ser ut som jag kommer få (kanske inte ett 8-17 5 dagar i veckan) ett lite mer ordentligt jobb som kan ge en lite säkrare inkomst, det vore helt underbart! Då skulle det ju dessutom vara mycket enklare att få en ny lägenhet!
Jag längtar verkligen till 2011, det kommer bli ett toppen år!! =)

Pusshej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-18 @ 04:59:09
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0