Mina nyårslöften 2011 (DEL 1)

Jag ska jobba imorgon, börjar redan klockan 7! Så det här blir ett kort inlägg. 
Tänkte iaf skriva ett nyårslöfte per dag fram till nyår. Här kommer nr 1!

Jag lovar och svär att jag under nästa år ska, bli piggare och gladare.
Det här ska uppnås genom att sova på nätterna, gå minst 30 minuter/dag, träna mer och äta rätt.
Något annat som kommer hjälpa är nästa löfte.

(bjuder på ett extra redan nu!)

Löfte nr 2!

Jag lovar och svär att jag under 2011 ska skaffa ett nytt jobb som är dagtid och fler timmar i veckan än de jobben jag har nu.

Imorgon kommer nästa löfte!
Sov gott!

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-28 @ 01:42:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0