Nyår!

Jag och pojkvännen funderar på vilken fest vi ska på, pratade lite om det förut idag. På den ena så är det typ ingen han känner och den andra känner vi ungefär lika många båda två, så det bir nog det vi kommer att gå på när vi väljer.
i vilketfall så sitter jag och funderar på nyårklänning, har två klänningar i garderoben som jag inte använt än, den ena behöver sys om lite men den andra är en svartklänning i "salsa"-stil med massa lila/rött glitter på, den har en underbar kjol och jag älskar den, har fotat i den någon gång men aldrig använt den.
Men då kommer nästa fråga, vad fasen kan man ha för skor till, smycken? och hur är det snyggt att va sminkad till den klänningen? ^^
Ska jag bli rödhårig innan nyår? Eller måste jag färga utväxten innan? :S humm.. mycket att fundera ut och komma fram till :P
det som skulle va bäst med att bli rödhårig är ju att jag skulle slippa att färga håret senare utväxten kommer nämligen inte synas så tydligt då.. men ja vet inte hur och när jag ska göra det trivs superbra som blond dock så skulle min ekonomi gilla mig bättre som rödtott^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0