jag tänkte städa...det är väl tanken som räknas?

att bo ensam är inte bara guld och gröna skogar även om jag älskar tystnaden och friheten så kan det kännas lite ensamt. Speciellt när man inte är helt frisk, jag sitter här med feber som troligen beror på medicinen jag äter och jag väntar på min pojkvän. Jag tänkte städa, vi städade faktiskt igår... men det är inte helt klart än. Dock så orkade jag inte riktigt så nu ska jag ta disken och göra iordning maten så att det bara är och äta när han kommer sen!

Jag har märkt en sak, jag är mer känslig nu när jag äter medicinen än vad jag är annars.
Jag vill bara sova helatiden kramas och mysa... men snart är det fredagsmys ;)  haha

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0