Mitt 2009

Jag kör på med samma årssammanfattning som jag skrev på bdb, men lägger till ett par bilder här! ;)



Året började med en kolaps pga stress, sen fortsatte det med en helt underbar resa ner till Italien vill tacka för den underbara veckan jag hade där! Trotts att jag under samma vecka förlorade någon jag älskade mer än jag hade förstått innan under den veckan så var det en av de bästa veckorna på året.  Kajsa vila i frid <3


I bussen till skolan!

Sen var det studenten, midsommar, festivaler och en riktigt härlig sommar. Studentbalen var en såndär sagolik askungen känsla.








Nu under hösten har jag flyttat hemifrån, återförenats med mitt livs kärlek, jobbat och pluggat. (han ringde förrästen förut bara för att se till så att jag hade koll på hur mycket han älskar mig, han är den sötaste underbaraste personen jag träffat! <3)


Jag spenderade julen med min pappa's familj och sen kvällen hos Jimmy, hade en mini-jul som var den bästa mini-julen på många år när jag bjöd hem mamma, syster, mormor och morfar på fika i min lilla lägenhet på Orrholmen.

Och nyår blev även den i min lägenhet med mossor av trevligt folk tyvärr urartade kvällen lite efter tolvslaget men jag ser det ändå som i sin helhet en lyckad kväll :)
 

Någonstans däremellan var det även en solsemester med mamma och syster till gran canaria.
Det enda jag känner att jag saknat något under året som varit och som jag vill kunna ge mig själv under det kommande året är självdiciplin ^^

Ett datum jag föralltid kommer att minnas är den 11 juni, studentmiddagen och klassfesten i marias stuga, resan till italien och den där stunden när Jimmy frågade om han fick kalla mig för sin flickvän igen. Det har varit de bästa och underbaraste stunderna under året som varit.

Mitt bästa köp i år var nog vattenkokaren eller den gravade laxen i mellandagarna för uuuuh vad jag hade varit sugen på det länge! ^^ 

Det jag har spenderat mest pengar på i år är nog studenten, mat, hyra och resor.

Jag
2009 har varit mer säker på mig själv än tidigare men samtidigt mer osäker på mig själv än jag varit tidigare, jag har varit snyggare än tidigare(?) haha 
Jag har börjat tro på talesättet "det man vet, det är" 

Sen bytte jag ju även ut min design här på bloggen under 2009! :)

Min gamla bloggdesign
Den gamla designen.


Hoppas att ni har haft ett bra 2009 men nu väntar ett ännu bättre 2010! :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0