Städdag! ;)

Jag har haft städdag ^^ haha har städat hela lägenheten! håller på med spisen just nu men jag får ingen luft när jag andas in det där medlet ... blää....

nu är det bara disken kvar, skönt! :)  man behöver ta en sånhär dag då och då när man inte bor hemma längre, det känns liksom inte okej att det är saker överallt och damm på golvet när man har en egenlägenhet!
Jag städar lägenheten grundligt en gång i månaden, då menar jag toalett (tar jag iofs varje vecka också!), damsuga, torka av tavlor, hyllor etc. torka golven och vädra ja osv. Idag tog jag ugnen också, tror det är ganske lagom att ta den varannan månad (speciellt eftersom jag mådde så dåligt av medlet...:/)

Jag började plocka bort julen idag också... känner att jag inte har riktigt plats för jul längre ^^  haha det tar utryme... sånt utrymme där jag vill ha en svart stor fin hylla från IKEA som jag iofs inte har råd med just nu men jag vill iaf se till att den får plats, jag menar utifall att jag plötsligt skulle få råd.. vinna på lotto eller något! ^^

Ett nytt soffbord vore heller inte fel, jag borde så vinna enmiljon eller något ... tycker jag! ^^  haha jaja drömma kan man ju iaf ;)

(Nu hoppas jag att min pojkvän kommer hem med sallad och dill snart jag är hungrig!) 

Puss på er och ha det fint!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0