träna, träna, träna!

Yes nu ska jag iväg och använda mitt gymkort första gången! ska bli väldigt kul, jag behöver verkligen träna vill inte bli sjuk och om jag någongång skulle vara i behov av en operation så vill jag klara av den. I det otränade skick jag är just nu skulle jag aldrig fixa återhämtningen efteråt, och tänk om man skulle bli på smällen! Jag skulle aldrig kunna föda en unge i det skick jag är nu och en dag vill jag ha barn.

Haha med andra ord jag har hittat massor med anledningar till att skaffa ett gym kort dessutom passar inte mina kläder längre ^^ Och även om det är väldigt positivt att jag går upp i vikt så vill jag inte bli fet nu när allt vänder för mig! :)  och så vill jag bli piggare och må bättre så att jag orkar med skolan och allt sånt där! :P  ska söka lite mer jobb sen när jag kommer hem också.

Pusshej och massor med flås! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0