fundersam...

snacka om att ha dubbelmoral!

nej hon som ligger med allt som rör sig typ är inte slampig men du som har sovit brevid två killar på tre månader utan att göra något speciellt med någon av dom och dessutom är genuint intresserad av en av dom, du är slampig.

Har suttit och tänkt på det här sen igår, då jag pratade med personen som mer eller mindre sa som ovan till mig...
det gör ont att bli kallad för slampig när man inte ens har gjort något för att direkt förtjäna det, jag menar fröken "perfekt" lyckas ju få allt, hon slipper dom hårda orden, hon blir alltid tagen i försvar(även när hon är den som gjort fel) och hon tar över min vän...det känns iaf så, speciellt när man får höra sånt här sägas till en.
Jag vill verkligen inte ha ett sånt rykte om mig jag menar det är ju verkligen inte sån jag är!

Det här ger mig ont i magen, hoppas att det löser sig för jag vill inte förlora min bästa vän <3

vad hände, hur blev det såhär?
Jo fröken "perfekt" kom och sen var jag inte ens värd att bli försvarad...
varför vinner alltid dom som är falska och elaka?
det har jag inget svar på....

Det känns lite bättre idag, men jag känner mig fortfarande fundersam...

Jag förstår delvis känslan som jag har gett min vän och det är jag ledsen för, men vad blev det sen!?
Förlåt för mina misstag som gett dig magont, men när ska jag iaf få bli tagen i försvar när jag inte gjort något fel!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0