Jag älskar mina hårbollar!

Ja för det gör jag verkligen!
Både Dregen och Sessan är helt underbara och dom har dämpat mig starka barnlängtan (nu har jag ju två!) och dom har dämpat min längtan efter sällskap.
Idag har jag matat Dregen med morotspuré på ordination från vetrinären, lösa magar hos små katter är nämligen vanligt när det blir ett byte av foder och det kan man lösa med vanlig morotspuré (såndär barnmatsburk) så jag hoppas på att det fungerar jag blir ju orolig...
Nu ligger han iaf och drömmer här brevid mig och är jättesöt, Sessan är svartsjuk eftersom att hon inte får morotspuré...men om hon skulle få det så skulle hon ju bli hård i magen... baah jag vill ju behandla dom lika men vet inte riktigt hur jag ska lösa detta =P

Hehe men jag älsar dom lika mycket båda två (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0