nytt jobb och små busiga katter!

Idag började jag på nytt jobb, imorse var det jobbigt jag kände mig lite missplaserad trött och orkeslös. Men det har varit en lång helg och lite sömn och dessutom ska jag erkänna att jag har varit dålig på att hålla mat tiderna.
Men efter att jag ätit varvat ner och såvidare så gick det väldigt mycket bättre!
Fast det skulle passa mig bättre med ett dagtidsjobb (är det här iofs också) men ett jobb med en fast timlön.

Nu ska jag laga mat ha en mys/hemma spa kväll! :D

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Okej, då får jag lita på den prognosen. Dock hjälper det inte mej i målningen då huset måste få torka en dag. Därför är det inget bra med varannan dag regn. Men kanske att huset kan torka på en halvdag..

Lycka till med nya jobbet!

2010-07-26 @ 21:08:04
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0