These boots are made for walking...

and that's just what they'll do, one of these days these boots are gonna walk all over you.

Den låten i "rätt" version ska in i min egobost lista på spotify^^ Haha yes jag har en sån...vissa dagar behöver man ha en såndär kickstart och då funkar det om man har rätt musik. Men jag hittar inte den versionen jag vill ha, jag vill ha den med power i, när det är en tjej som sjunger den som dom brukar använda på tv! :P

Sen till den stora frågan som just nu snurrar i mitt huvud ska jag ha en eller två katter...?


Kommentarer
Postat av: kristoffer.=)

två är nog roligast :P

2010-07-16 @ 00:16:40
Postat av: Elinor

Kan det va Nancy Sinatra versionen du menar? ^^

2010-07-18 @ 21:32:15
URL: http://engkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0