Vården i värmland är ju så fantastisk!!

OMG!! Seriöst får dom anställa så inkompetenta personer innom vården i värmland så är det ju inte konstigt att allmänvården här är den tredje sämsta i landet enligt någon undersökning jag läste för ett tag sen.
Jag får iaf träffa en läkare sen om entimme efter massor med tjat, jag ska jobba inatt så vill bara veta vad som är fel och få medecin.
Inte höra "det är NOG virus, du får vila ut det" Jag tror att det används när dom inte orkar jobba här i värmland jag vet inte hur många som man hört har fått gå hem med den förklaringen från vårdcentralerna runt om i länet det är tragiskt på riktigt.
När jag söker vård så är det för att jag behöver vård så rädd som jag är för nålar så skulle jag inte utsätta mig för det frivilligt.

Nu blir det in till stan för att äta och sen dra tillbaka till gripen. Yey hoppas att dom tar ett blodprov så att jag kan skratta lite när dom ser att dom haft fel. (det här är nog enda gången någonsin som jag sett fram emot att bli stucken!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0