Är intressent mindre om orden är få?

Idag så har jag funderat på om jag kanske hade fel ändå.
Jag menar om jag blir tagen för att vara trebarns mamma så vill jag höra att personen som sa det inte kan ha haft så bra syn, eller iaf få en komplimang. Jag tycker inte att jag ska behöva ringa mitt ex aka. min bästavän och väcka honom (förlåt hoppas du somnade om ordentligt) för att få höra att jag inte ser ut som en trebarns mamma (inget fel på trebarns mammor och många trebarns mammor är väldigt snygga, men jag har inte fyllt 20 än) Jag tycker dessutom om att prata med min bästavän men saken är den att det finns någon som verkar intresserad av mig ena stunden men sen inte klarar av att ge mig en komplimang ens när jag fiskat efter den i två dagar och jag gillar inte att fiska efter komplimanger, dom borde komma ändå.

Så åter till frågan är intresset mindre om orden är få?
Han säger inte mycket och framför allt han säger inte det jag vill höra, men han lyckas ändå ge mig kännslan av att han är intresserad. Kan jag vara med någon som inte berättar för mig varför han vill vara med mig? Nej, jag behöver orden och inte bara känslan. För utan orden så tvivlar jag på känslan.

Så efter allt funderande så insåg jag att det jag vill ha inte är detsamma som det jag behöver.
Så jag tänker lyssna på Hellacopters tills jag somnar och sen ska jag upp och jobba imorgon.
Kanske kommer jag lära mig att vilja ha det jag behöver, eller tvärt om men just nu är det som det är :P

What I want and what I need is not the same...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0