Årets första!

Jag har haft en heldag med mina yngsta syskon, vi har badat jag tog årets första dopp och jag kan meddela att det var skit kallt! Sen åt vi korv med bröd ,sprang runt på orrleken Lucas var jättebusig och jag blev åter igen tagen för att vara mamma(?) jag förstår faktiskt inte grejen med det, jag är ung smal och ser definitivt inte ut att ha fått tre barn varav ett av dom bara är tio år yngre än mig haha ^^  sen låg vi ute i solen tills Julia kände sig yr och då gick vi in och såg på film :P
Jag måste köpa isglass, julia har ju för fasen laktos dumt av mig att glömma det.

Vi såg iaf två filmer samtidigt eftersom dom inte kunde komma överens (A) anastasia som jag faktiskt såg klart efter att dom gått och svampbob fyrkant =)

Den här veckan kommer bli en lite konstig första vecka på jobbet, jag kommer jobba måndag (tisdag på det andra jobbet) onsdag (sen torsdag på det andra jobbet)  och på fredag ska jag till stockholm men jag tror att jag ska jobba lite med sälj på fredag innan jag åker jag menar jag måste tjäna lite pengar.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: haha!

dom kan väll inte vea hur gammal du ä heller? Man kan va smal även om man har barn, och är det så konstigt om folk tror s¨nt? ;)

2010-06-28 @ 00:47:27
Postat av: Suchi

Man kan vara smal om man har fött ett barn kanske två och ja man kan nog vara smal även om man fått tre barn, men det finns inte en trebarnsmamma i världen som har en perfekt platt mage efter att ha tryckt ut tre ungar och jag hade bikini. Därför är det konstigt att tro att jag skulle vara deras mamma.

Och nej dom kanske inte kan veta hur gammal jag är men jag anser iaf att jag ser ut att vara yngre än 30.

Och att du inte tycker att det är konstigt är ett bevis för att du aldrig sett mig i bikini.

2010-06-28 @ 18:56:52
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0