Glad midsommar!

Jag håller på att städa och tvätta just nu, ikväll så kommer tjejerna hit och grillar. Så påminn mig om att göra iordning grillen innan dom kommer ;) Mamma kom hit med vitkolssallad igår för det kan va gott och ha till ^^  haha hon är lite rolig ibland, men jag har köpt sill och nubbe(eller ja vanlig vodka men det kår väll lika så bra?) ska vi sjunga snappsvisor kanske ska skriva ut lite sånt?  det är ju förfasen svensk midsommar och vad är det utan snappsvisor? HAHA :P 

Just nu sitter jag iaf här tilsammans med Billy Idol och ska snart springa ner och byta tvätt det vore verkligen guld värt att ha tvättmaskin i lägenheten.

Bilderna på katten kom igår och gud vad hon är söt, men jag är fortfarande lite i valet och kvalet jag menar det är ju att binda upp sig och det är nästan som att skaffa barn, sen så har jag ju lovat att åka till Oslo i höst kan jag göra det om jag har katt?  får åka innan hon flyttar in här isf. På fredag nästa vecka så blir det iaf Stockholm och Linda åh gud ska veta att jag har saknar henne!!! Haha varförsäger man så egentligen när man inte tror på gud? xD
Och nästa söndag klockan tio har jag fotografering där uppe ska bli så otroligt kul, dock blir jag inte långvarig i Stockholm åker hem senast måndag morgon eftersom jag fått jobb nu så blir det lite svårt att stanna. Jag menar jag måste ju jobba för att kunna tjäna pengar haha :P 

Aja nog med svammel jag har massor att göra!
Vi hörs! ;D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Madde

åh synd att jag kommer hem från roskilde på måndagen så att jag precis missar dig när du är i sthlm =/ men det kommer väl fler gånger! :)

2010-06-25 @ 19:25:07
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0