It's ok to cry...

it makes it easier to breathe.

för nyss så släppte alla känslor och rann ner för mina kinder.
Det kändes som allting lättade från mina axlar, jag är väldigt bra på att förtrycka känslor.
Det finns två saker som får mig att känna mig så här lätt, det är en stund med min bästa vän eller en riktigt tjejig lite sorglig film som jag får mina känslor att släppa och låter mig gråta ordentligt.

Nu ska bara smärtan i rumpan släppa också! (har varit lite små gnällig hela dagen och kännt mig lite som en gamal tant...det är inge roligt att ha ont så det inte går att gå normalt och en promenad hjälpte inte heller xO)

Nu ska jag bara gå ut och andas in lite frisk luft innan jag går och lägger mig. :)
(Jag hade hur mysigt som hellst med tjejerna på våran road trip iaf, vi åkte och hälsade på Emilia i Torsby nu innan hon flyttar hem igen, var längesen vi sågs allihopa såhär! Måste ske snart igen! :D)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0