Ja det stämmer...

Jag hade spelat in. Men jag gillade inte hur det blev ^^  haha ska kolla på det nu ser ju lägenheten dessutom helt annorlunda ut än vad den gjorde då :P

Så jag kanske kan göra en ny, någon dag när jag känner för det.

och kära anonyma person du får gärna skriva vem du är, haha jag blir inte arg...däremot så gillar jag inte när folk kommenterar anonymt. (och anonymt tjat var anledningen till att det aldrig kom upp någon videoblogg i höstas.)

Så det här är ett svar på en kommentar. Jag kommer inte att svara på anonyma kommentarer något mer efter dethär.

Kommentarer
Postat av: kristoffer.

hehe jag som kommenterar anonymt heter kristoffer men vi känner ej varandra men vi gick i pararell klasser.jag började följa din blogg för ca ett år sen . Jag har inte brytt mig om att skriva namn efter som att vi inte känner varandera så tänkte jag att det inte spelade ngn roll! :)

2010-06-09 @ 18:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0