Paris!

Japp här kommer lite bilder från Paris, det var ju ett tag sen nu och mycket har hunnit ändras efter det, jag skadade foten, jimmy och jag bestämde oss för att bara vara vänner, men det har jag redan berättat om. Det här inlägget ska handla om Paris en underbar romantisk stad, jag blir kär bara jag tänker på den underbara platsen.
Jag är kär i en stad (A) haha

Therese Fransson Jimmy Sandberg  Paris

Jimmy och Jag uppe i eiffeltornet.

Therese Fransson

Titta vad fint! Åh jag älskar Paris <3

Therese Fransson

Sacre coeur

Therese Fransson

Vi satt och fikade vid målarnastorg var hur mysigt som hellst! :)

Therese Fransson

Utanför Nottre Dame, Vi gick turen uppe i tornet det var roligt och dessutom gratis för alla under 25 tror jag det var. Stenfigurerna från disneys film sitter fint där uppe och man ser tydligt vilka det är som disney har valt att måla av det är riktigt likt! :)

Therese Fransson

Här är en av dem, känner ni igen honom? :P

Therese Fransson, Jag framför klockan teresia i nottre Dame

Jag framför klockan Teresia (tror den heter så) I Nottre Dame

Therese Fransson Jimmy Sandberg Framför Lovren

Jag och Jimmy framför Lovren.

Jag har en uppsjö med andra bilder från resan men ni får nöja er med att se de typiska turistbilderna det andra ligger på facebook.

Men vi hade det iaf väldigt mysigt och trevligt i Paris och jag hoppas på att resa dit fler gånger. =)

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: glirret.

fina bilder therse :)

2010-06-05 @ 23:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0