Tankar i total förvirring.

Jag är inte intresserad....kommer jag någonsin få uppleva så stark kärlek igen?
Jag tror att alla killar som någonsin varit öppet intresserada av mig har hört av sig för att meddela att de fortfarande är intresserade, efter att jag ändrade status på facebook.
Så nu tänker jag klar göra att jag är inte intresserad ett skvatt utav någon just nu, jag är ta mig fasen fullt upptagen med att komma över mitt livs största kärlek! Som är min bästa vän så ge mig lite tid att andas i alla fall, ni beter er som hökar runt en död råtta! Och jag kan ju berätta att jag känner mig inte ett dugg desperat och jag tänker inte ta vem som hellst nej jag vill bli kär i FRAMTIDEN när jag är redo för det.

Jag blir upprörd, är det konstigt?
Visst mitt hjärta skriker efter kärlek, men jag vill bli ÄLSKAD. Och om jag inte kan bli det på riktigt så nöjer jag mig med ett husdjur och så kan jag leva tills jag dör om det skulle va så.
Kanske inte men nästan.
Jag tänker iaf inte börja dejta igen än på ett tag och jag tänker inte dejta gamla ex som jag aldrig ens kände något äkta för, snälla nån är man ett passerat kapitel i någons liv så är det inte bara att klampa tillbaka in.

Något annat som "roar" mig är killar som när de hade sin chans behandlade mig som skit, och nu kommer krälande tillbaka och inte tror att jag har förrändrats eller mognat eller fått högre självrespekt sen då. HA! in your face fuckers, jag har lite högre tankar om mig själv idag och jag förtjänar att bli behandlad bra. Jag tänker inte nöja mig med mindre än det jag vant mig vid.

Jag känner mig irriterad och upprörd. Låt mig va ett par månader iaf, visa lite respekt och ha lite klass för fan!
Finns det inga gentlemän?
Jag blir bara mer och mer övertygad om att mitt nästa förhållande kommer att vara med en tjej.
Tjejer är dessutom snyggare än killar.

Gonatt!



Kristoffer, jag hittade inte dig i någon skolkatalog (blev nyfiken) vilken klass gick du i? :)
Jag kommer att svara på dina kommentarer, i kommentarsfältet under samma inlägg som du kommenterat i fortsättningen så vet du vart du ska leta! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0