trött... men inte så bitter längre ^^

Haha jag läste igenom mitt förra inlägg igen, jag var lite bitter när jag skrev det. Det har laggt sig nu, jag har lugnat ner mig...
och så många är det inte lät ju som det var hur många som hellst ^^ :P
Det är ju inte ens alla jag dejtat, den killen jag ångrar lite att jag dissade har ju inte hört av sig xP
fast jag vet att det hade aldrig funkat egentligen vi klickade inte och jag var redan kär när jag träffade honom.
Han var jag skäms över att säga det här men han var ett desperat försök att komma över en person som jag inte kunde komma över då.
Men jag kan det nu, allting känns annorlunda. Visst jag ska erkänna att känslorna inte nått sitt mål än jag kan inte säga att jag bara älskar honom som en vän, men jag vet att jag kommer dit.

Jag är rädd, jag är rädd för många saker.
Mest av allt för att förbli ensam, sen är jag rädd för att bli tvungen att flytta hem igen och jag är rädd för att jag ska förlora min bästavän.
Inatt så drömde jag att jag träffade en ny kärlek, när personen sa "jag älskar dig", så skällde jag ut personen och jag visste helatiden att det berodde på min räddsla för att bli lämnad.
Man måste komma över sina rädslor genom att möta dem, därför vill jag verkligen bo kvar här och bo ensam.

Att jag är rädd för att bli tvungen att flytta hem igen, det beror på att jag känner mig som det svarta fåret och försöker man så får man en stor fet paj slängd i ansiktet. (jag menar ingen riktig paj)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0