Varje dag lär man något om sig själv.

"It's only a weak man that hurt a woman,
and It's only a mouse that kill without a fight."


Jag hoppas att vädret håller i sig på fredag, såg att prognosen har ändrats nu och det gör mig lite nervös.
Men det ska nog kunna lösa sig jag har köpt en engångsgrill utifall att den kan man nämligen ha under taket (A)

Och sen så måste jag säga att jag har satt upp mig på vänt listan för en lägenhet, den är inte byggd än men jag är kär. Såg hur mysigt ut som hellst på ritningarna, det är en 2,5a hyran skulle ligga ungefär lika som den jag har nu och det var egen tvättmaskin och tumlare.

Jag hoppas på att få flytta in i en av de nya lägenheterna, jag tror att jag skulle trivas där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0