AJ, fan tack för den...

Det gör liksom ont i mig jag vet att han inte menade illa men fyfan vad det gör ont i hjärtat när man blir bort prioriterad så här utav den man älskar, det gör liksom fysikt ont i hela kroppen och jag vill bara krypa ner under täcket och försvinna.

Nej och sen att den personen som jag inte helt och hållet tål att han umgås med är den som prioriteras framför mig gör ju inte saken lättare.
Jag tappade matlusten, fick i mig en banan men nu sitter jag bara och skakar, men ska träna lite (det här ska inte få mig att hoppa över min nya vana) och sen ska jag sova.

Jag hoppas att det här aldrig någonsin händer igen, för fyfan vad dåligt det fick mig att må.

Jag behövde skriva av mig så den som anser att sånt här inte ska skrivas i en blogg, det får ni räkna med när ni läser mig jag skriver när jag behöver eller vill och nu behövde jag det.

Längtar till Paris, då är det bara du och jag älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0