En oplockad gås.

"Jag har en gås oplockad med dig!" ...eller hur är det man säger?
Jag har ingen lust att skriva det sista på hemtentan just nu^^ haha men jag måste nog göra det snart iaf om jag vill se sista delen av CIS-triologin ikväll, vilket jag vill!

Men i mitt huvud så dök det här uttrycket upp, varför säger man egentligen så?
Någon som vet vart det kommer ifrån? :)

I alla fall så satt jag och funderade på om jag ska använda det gamla företaget eller ta tillfället i akt och skriva om det nya lite sent påkommet när det ska in snart och nästan redan är klart men ändå...det får nog bli det gamla jag hinner inte ändra allt nu.

Jag kan ju alltid skriva om det nya också senare men inte till denna uppgiften.
På tala om det så tänkte jag berätta för er om min nya affärsidé men det får bli en annandag.

*påminelse till mig själv jag måste beställa visitkort.

Ha en bra kväll och jag tycker att det är jätteroligt att jag fått massor med nya läsare som hittat hit idag!
Hoppas att det är en i hållande faktor för mer läsare ger större vilja att updatera! :) 
Till alla er nya ni får jättegärna börja följa mig med bloglovin, Jag ska lägga upp en ikon för det imorgon den som jag hade verkar ha försvunnit i någon updatering av designen!
Men jag löser det imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv. härligt att höra :D jorå. vad gör dudå? kram

2010-03-31 @ 20:09:19
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0