Ett par dagar sen sist.

Jag tänkte skriva ett par rader nu när det var så längesen sist, haha.
Min skrivlust är väll inte alltid på topp, i helgen så var vi iaf ute och firade att min älskling fyllt 20 det var riktigt trevligt faktiskt.
Och jag tror att han hade det bra! :) Grattis igen älskling!






Jag blir så trött på folk som bara utnyttjar mig, eller ja iaf försöker.
Det finns ett par personer i min omgivning som gör såhär just nu, att aldrig finnas där för mig och aldrig ha någon vilja att bara umgås, utan att bara höra av sig när man behöver något det gör mig så arg. Jag behöver mina vänner precis som de behöver mig och dessutom så har jag inte såmånga kvar här i värmland utan de flesta har flyttat här ifrån och det känns inte som samma sak när man ringer och pratar som när man kan ses och umgås ordentligt.

Jag saknar alla som flyttat härifrån och att ha flyttat hemifrån gör att ekonomin är knaper och där med kan man inte bara åka och hälsa på folk.

Men efter Paris, då ska jag komma iväg och hälsa på mina vänner! =)

Och i höst ska jag börja läsa på ett riktigt program och då kommer jag säkert lära känna massor med nya roliga människor!


Puss på er och ha en bra dag! :)




Kommentarer
Postat av: astrid

Jag saknar dig! Och du betyder, även på håll!

2010-03-23 @ 21:47:01
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0