hemtenta...

Just nu sitter jag och skiver på en hemtenta som ska in idag, är så otroligt glad för att jag gjort ensånhär uppgift tidigare, är bara att skriva om lite och uppdatera den så kommer det bli kanon bra!
Sen fick jag bedömningen på min omtenta, jag måste ha helt missförstått uppgiften, för det var ett gulligt mejl från min lärare som sa ge inte upp du har ett försök till. Ska ringa henne sen och se vad fasen det är jag har gjort fel den här gången!

menmen ett djupt andetag och ett nytt försök snälla säg att det går den här gången! :O

Ska även börja på svenska kursen den 5 april nu så kanske jag kan komma in på lärar utbildningen till hösten! :)
Hoppashoppas!


Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-03-31 @ 18:16:36
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0