Idag ska jag ha en såndär ta hand om mig själv dag!

Jag ska börja med att skicka ett mejl nu, men efter det ska jag sitta ute i solen med filtar och te, sen ska jag ta ett långt bad!
Sen blir det städa och diska innan Jimmy kommer hem, då ska vi boka Paris-resan!! Mihi! kommer verkligen att li super mys så innan han kommer hem ska jag googla de olika hotelen så att vi får ett bra och mysigt hotel vi ska ju liksom sova där minst två nätter ev tre, vi kommer vara borta tre nätter men eftersom jag inte har fått tag på mina släktingar än så vet jag inte om de är i Paris eller inte den här tiden på året. Om de är i Paris så ska vi eventuellt åka med dem till det där slottet som jag skrev om när jag och pappa var ner dit.
Är jättemysigt och skulle verkligen vilja visa Jimmy det, men blir det inte denna gången så blir det kanske nästa!

Jag hoppas iaf på att få träffa mina släktingar, det är ju inte allt för ofta man ses!

Kram på er skriver kanske mer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0