Nej.. inte köpa något annat än mat innan Paris!

Jag har väldigt svårt för att säga nej till mig själv.
Paris kommer bli riktigt roligt och det blir ännu roligare om jag inte handlar massa onödiga saker innan.
Så därför är det det som gäller nu och egentligen så svårt borde det ju inte vara, men det är svårt?
Har jag problem med att hålla i pengarna, borde jag söka hjälp eller bara vara stenhård mot mig själv ett tag.
Jag väljer det sistnämnda för så illa kan det ju inte vara jag menar har ju inga problem att betala räkningar och den här månaden hade jag dessutom massa pengar över.
så det gäller nog bara att va stenhård mot sig själv köp inget annat än mat och ha kul i paris!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0