Paris!!

Snart bär det av till Paris för mig och min pojke! :)

Vi ska åka över helgen i sluten på april, så jag måste iväg och skaffa ett nytt pass nu senast nästa vecka!
Ska bli riktigt mysigt, ska försöka fåtag på mina släktingar där nere så kanske vi ska träffa dem också. Vore så roligt var längesen jag såg dem nu!
Det är ju min pojkväns 20 års present från mig, så jag hoppas att han kommer få det trevligt där nere, att jag får det är inget som jag tvivlar på jag älskar den staden så otroligt mysigt! :)

Men nu ska jag försöka få uppmärksamhet från min pojkvän som spelar något spel som han totalt fastnat i! :)  hihi han är väldigt söt när han är så där uppslukad i någonting (A)

Pusshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0