spelning, hår och falska människor.

Ikväll så har Reverb spelning på UNO i karlstad (klockan 9 ungefär, för den som vill komma och titta!), såg nyss att min falska "vän" som jag just för tillfället är rätt så arg på (som om den läser det här är skyldig mig en fet jävla ursäkt!)  kommer ikväll jag hade hoppats på att slippa se henne just nu om jag ska va ärlig, jag kan ju lova att jag tänker inte prata med henne som om allting är bra för jag är inte sån jag HATAR falska fasader!! Så med det sagt så tänker jag inte säga mer än hej till henne och om hon undrar varför så får hon gärna fråga så ska jag förklara det för henne. Jag värderar ärlighet och respekt väldigt högt och just nu visar den här människan ingen utav dom sidorna mot mig.

Mitt hår är iaf väldigt snyggt jag är mer än nöjd med klippningen, kommer fortsätta klippa mig hos den tjejen hon var grym!

Sen hoppas jag på att min pojkvän kommer hit och myser till det lite med mig sen (om han hinner innan spelningen så klart..), jag saknar honom har knappt sett honom sen i torsdags :)
Var och tittade på när han sköt pilbåge förut, det är en väldigt intressant sport tycker jag. Jag finner det faktiskt väldigt kul att titta på, jag blir liksom lugn i hela kroppen.

Mja men det var allt för den här gången nu ska jag massera min onda armbåge! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0