vaknade på felsida av ett jävla sms!

Förlåt mig men jag tycker inte att det är okej att skicka sms till folk innan halv nio om man inte är 100% säker på att denna är vaken.
Jag menar såvida inte jorden går under, men jag lovar det gjorde den inte imorse!
sen är det heller inte okej att skicka sms efter halv tolv en vardag, vissa personer förstår inte de här oskrivna reglerna.
Och andra personer bryr sig inte, men jag bryr mig, JAG BRYR MIG OM MIN SÖMN!!

Okej nu ar jag agerat ut den ilska över att vakna av att min pojkvän fick sms klockan 7 imorse när varken han eller jag behövde gå upp då.

Vilka tider tycker ni är okej att höra av sig till folk på?
(jag menar om jorden går under spelar det ju ingen roll vad klockan är men annars?)


Skriver ett gladare inlägg sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0