Komiskt men sant.

Det jag skulle önska mig just nu, eller ja inte just nu men om en två månader sisådär.
Jo jag skulle vilja träffa en tjej, en som tar mig med storm och sen vill jag ha en kort, hetsig, stormig och passionerad romans, så att jag kan få känna den pirrande känslan i magen, den känslan som jag just nu bara gråter när jag tänker på.
Det är min andra kärlek som fäst sig på mina tankar ikväll, det är Kajsa och det lustiga är att här sitter jag ensam igen, mitt förhållande med min första kärlek har åter igen förändrats till en vänskap men det känns faktiskt bra, det har varit såhär i...två en eller lite mer veckor okej jag har tappat räkningen...så helt bra kanske jag inte har mått men jag mår bra.
Jag saknar bara närhet, fast jag har en plan...jag tänker va själv ett tag.
Jag ska adoptera och skaffa jobb, för tänk om det är sant som dom säger att livet bara ger tre riktiga kärlekar då ligger jag illa till...nr 1 är bäst som min bästa vän vi båda mår så mycket bättre så och nr 2 ja hon har passerat till nästa liv, må hon vila i frid.

Och förrästen ang. adoptions grejen jag pratar om en kissekatt ;)

Nu har jag svamlat klart för kvällen och jag ska sluta tänka så mycket och bara skaffa katt och jobb så kommer jag må kanon sen ^^ :P

Kommentarer
Postat av: Elinor

Att vara ensam ett tag kan nog vara klokt hörrudu, men du måste låta mig få komma och äta lite bullar ibland ^^ (om du har några kvar)

2010-05-26 @ 13:49:08
URL: http://engkvist.blogg.se/
Postat av: Tesse! det 'r du det!

UPPDATERA MERA !

2010-05-28 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0