oro, skuldkänslor och en spricka i foten!

Hej!

Det var ett par dagar sen jag skrev nu. Sendan dess så har jag hunnit endel mindre bra saker, låt mig fatta det kort missade p-piller och ytterliggare ett bgäng bevis för att jag inte borde dricka sprit jag har tänkt på det i två dagar nu det vill säga igår och idag.
Jag har en spricka i foten jag har ingen aning om hur jag fick den där, men inte fasen kan jag gå ordentligt iaf.
Sen vet jag att jag gjorde bort mig och jag misstänker att jag blivit förlåten allt för enkelt. nåja man behöver väll göra dumma saker för att kunna lära sig?  *suck*
Men det är inte bara det jag har skuldkänslor för, nej jag har sett alla tecken på det här jag hade rätt och det suger verkligen. Jag vill hjälpa men jag vet att jag inte kan och det beror på att jag varit helt dum i huvudet och betet mig som en crazy biatch (jag stavar som jag vill^^)
Sånna här saker vill man bara inte ha rätt om.

Och jag hoppas,hoppas att jag inte blivit gravid för jag vill jättegärna slippa att göra abort!
Mitt ben gör så ont så jag vet inte vart jag ska tavägen! :O en timme kvar sen kan jag knapra fler tabletter.

Puss hej och jag hoppas jag kan sudda ut skuldkänslorna och gå vidare jag vet att jag gjort mycket dumt och det är inge bra sprit är inge bra.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-03-18 @ 15:28:23
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0