Gomorron alla bullshitters! xD

Jag är vaken och enligt pojkvännen "för pigg och pratig" ^^ hehe
Inatt har jag sovit ca 4 timmar och vilat ungefär 4 timmar så jag känner mig faktiskt ganska utvilad trotts bristen på sömn, skönt!

Idag ska jag städa packa och ikväll ska jag på inflyttningsfest en snabbis, blir nog inte långvarig dock av tre anledningar; 1 försöker vända rätt dygnet, 2 ska till Göteborg imorgon med halv ett tåget! 3 jag får inte dricka någon alkohol eller ta värktabletter innan jag vart iväg och tagit prover/blivit bra eftersom att de(dvs de på sjukvårdsupplysningen) inte kunde hjälpa mig att svara på varför man ser (röd-brun)solbränd ut på vintern när man inte solat sen sommaren och inte använder några brun utan sol produkter. Även de sa som alla andra sagt (dvs mamma) att så länge jag inte blir gul så är det nog lugnt. Ärligt talat så skulle jag hellre bli gul så att jag visste vad som var fel, det här är bara obehagligt. (Om jag var gul så skulle det troligen vara hepatit a, vilket är helt ofarligt och läker ut av sig självt) Men de två senaste dagarna när jag sovit "rätt"-timmar och ätit bättre så har jag börjat gå tillbaka till rätt nyans, så det var nog bara brist/överskott på något, kan ha varit att jag överdoserade järntabletter förra torsdagen också (men det borde gått ur för längesen!)



Över till göteborg och min kommande helg!
Ska äntligen komma ner och hälsa på kattis och johan, har ju lovat att åka ner i två år, så är ju definitivt på tiden.
Det blir bla jul på lisseberg, vilket jag ser fram emot likt ett litet barn som väntar på tomten, det är ingen hemlighet att jag blir lite små knäpp när jag börjar julpynta och sålänge ingen stoppar mig kan det gå hur långt som hellst! Jul på lisseberg har iaf varit en dröm i många,många,många år! Så det ska bli riktigt roligt =)
Kattvakt är fixad och jag tror att dom kommer ha det mysigt här hemma =)
Ska bli väldigt kul och träffa Kattis igen, och sen kommer det bli väldigt skönt med lite semester!

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0