gomorron!

Klockan är halv fem och dygnet är åter igen helt uppfuckat pga av jobbet... imorgon måste det vändas rätt igen, för då är det möte klockan två som gäller.
Tänkte även försöka ringa lite samtal innan det och ta mig till arbetsförmedlingen. :P
träffade en tjej på jobbet igår precis när vi stängde som ville ha mitt nummer så att vi kunde prata "jobb och sånt där", det kändes lite roligt får väll se om det ger något ;) 
Vill verkligen ha ett nytt/ett till jobb just nu, för jag vill verkligen ha den där lägenheten som jag fallit pladask för och gjort en intresseanmälan på! som läget ser ut nu så är den i dyraste laget för mig, men bor man två där så är den helt plötsligt billig ^^ 

men vi får väll se vad som händer och fötter :P
företaget är ju också pågång, och jag känner i ryggmärgen att jag är påväg att lyckas med något som andra bara tänkt på. hålll tummar och tår så kör vi!

Nu blir det mat, puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0