Kära tomten!

Jag tror att du vet allt om mig, men då måste du också veta att jag behöver ha ett högavlönat arbete eller vinna på lotta för att få igång mitt företag. Och från en företagare till en annan (alla vet ju att tomten driver världens största verkstad! ;P) så tror jag stenhårt på min idé, men som alla idéer så har den brister så jag fick en idé till!
Jag tänkte att du och jag kunde göra ett sammarbete nu vid jul, något som kan komma att kickstarta min verksamhet och uppfylla många flickdrömmar om ett sagobröllop! ;)
För det bästa du vet tomten det är ju ett lyckansleende och det roligaste jag vet är bröllop, så om du kan hjälpa mig att framföra nyheten om mitt underbara julerbjudande där det ingår en överraskning till de 5 första kunderna som bokar sitt bröllop hos Lily´s Wedding!

(sen kära tomten så önskar jag mig verkligen den där lägenheten ;P)

Pussar och kramar, sov sött nu och glöm inte att titta in på Lily´s Weddings fb-sida imorgon kväll för mer information om julerbjudandet och uppstarts kampanjen!

En lily lånad från google

(En lily lånad från google, jag älskar sånna där blommor! <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0