Mitt blivande hem....

är uthyrt. *snyft*
Jag fick inte min dröm-lägenhet dock så står jag i kö för en exakt likadan, och jag vet att det kommer ut en omgång till med fyra stycken till exakt likadana lägenheter dock med senare inflyttningsdatum. Men det känns ganska okej ändå, dock så måste jag hoppas på att det kommer ut någon mer som fynd lägenhet eftersom jag egentligen har förlite poäng hos kbab för att få en sån lägenhet. Men det kanske är lika så bra, som jag sa till min pojkvän "det är dumt att fastna här" för ärligt talat så är vi bara 20 år han har inte ens pluggat klart och jag vet inte om karlstad är rätt för företaget, det kan vara för litet här, men det är en bra början!

Dock så känner jag att, jag vill verkligen flytta, få något som jag kan göra till ett hem, jag vill ha ett hem.
Jag vill ha en möjlighet att skapa ett hem tillsammans med den jag älskar och det mina vänner är min högsta önskan just nu. Men innan det behöver jag säkra en inkomst gärna en lite högre inkomst än den jag har nu och jag har dessutom bestämt mig för att läsa klart alla delkurserna i pilatesen och där med bli en utbildad pilates instruktör, jag menar då har jag ju iaf äntligen en titel som jag kan söka jobb med, dessutom så planerar jag att titta lite närmare på lite nya utbildningar/kurser på universitetet som kan ge mig annan kompetens som kan främja mitt företag och min ekonomiska framtid.

Massor med kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0