Visning på torsdag!

Åh på torsdag ska jag på visning för mitt drömboeende just nu!
jag hoppas verkligen att jag får den lägenheten och jag tror inte att det är helt omöjligt.
Den är helt perfekt både jag och katterna skulle stortrivas där, den är dyr men den är sååå värd varenda krona (enligt mig iaf)  månads hyran ligger högre än här men den är större också.
Men som jag sa till pappa det är inte inflyttnings datum förrän om 8-9 månader så jag kommer garanterat hitta ett jobb med högre lön/få igång företaget innan det.

Känner mig spänd och förväntasfull håll alla tummar och tår så får vi se vad som händer och sker! ;D

Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: sofie

snygg blogg

2010-11-14 @ 18:06:59
URL: http://liszkaofsweden.blogg.se/
Postat av: Alexandra Alexandersson

SV: va tråkigt. Kan tänka mig att fotografer ser det som deras verk, men utan modellen blir det ju inget. illa.



Lycka till med lägenheten! :)

2010-11-15 @ 22:17:30
URL: http://konstigness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0