- Du kommer jobba ihjäl dig! ;D

Är något jag hör ofta, just nu tror jag inte att det är någon risk men med ett företag påväg igång så kommer nog risken öka.
Jag hade en liten kreativitetssvacka (på tremånader) vilket skrämmer mig lite, jag tror nämligen att den kom av stress och förlite sömn.
Men jag tog mig ur den och nu är jag igång igen.

Företaget kommer som jag sagt tidigare att rikta in sig på fester och bröllop i förstahand för privat personer.
Mitt koncept innebär att jag inte sätter några som helst gränser, din vilja är min lag och jag tror att varje idé har sin perfekta lösning. Vill du gifta dig i alperna, varför då nöja sig med att ha bröllopet i en kyrka här. Ditt bröllop är den viktigaste dagen i ditt liv och jag vill hjälpa dig att göra den dagen perfekt, där ingår allt från hår, klänning och bukett till plats, lokal och bordsdekorationer.

Just nu så sitter jag och lyssnar på kärleks-musik och pillar på en inspirationsbok som mina kunder ska kunna titta i och få idéer. Lite klipp och klistra, samt texter som ska översättas till engelska. Min plan är ju att ta med mig företaget om jag (som planen ser ut) flyttar utomlans.

Men just nu gäller det att skapa ett kontaktnät i sverige och hitta till kunderna. Mer info om mitt företag och dess utveckling kommer att hamna här på bloggen och i framtiden även på företagetshemsida.

Nu ska jag tvätta mitt hår och fixa lite mat innan jag ska dra iväg mot jobbet! :D

Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0