går fram och tillbaka

just nu så struttar jag runt fram och tillbaka i lägenheten har så obeskrivligt ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag tycker inte alls om att va ensam när jag har ont, saknar min älskling väldigt mycket mer än i vanliga fall just nu.


Nytt ämne! ^^

Min lilla lägenhet är helt städad och jättefin just nu, katterna är ny badade och allting luktar jättegott, jag känner lite för att bjuda hem alla jag känner innan det blir förstört igen (A)
Imorgon så måste jag försöka tvätta bara så att jag har arbetskläderna rena till helgen! :P

Men det var allt från mig just nu orkar inte sitta ner längre! :(
vi hörs en annandag KRAM på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0