Kärlek!

Jag måste bara få berätta om hur underbar min pojke är och vad lycklig han gör mig! =)
Igår när jag kom hem från jobbet så hade han tänt ljus, tappat upp ett bad åt mig och förberett ost och kex! <3
det här var alltså efter 4 på morgonen, hur många personer skulle göra en sån sak?
Han är verkligen helt underbar och jag har aldrig varit lyckligare än nu =D
Jag har kommit fram till att kärlek inte går att planera eller bestämma över, för vad än besluten hjärnan tar är, så kommer hjärtat att gå sin egen väg.

Det enda som känns lite jobbigt är att mitt hjärta just flyttat, idag närmare bestämt. Jag kommer sakna honom när han inte är här, men jag överlever har ju trotts allt katterna (:

Idag var jag och hälsade på min farbror med pappas familj, han hade fyllt år så vi firade honom och påvägen hem så stannade vi och sa hej till farmor och farfar vid kyrkogården där. Om två veckor så fyller farmor år, pappa och jag bestämde att vi ska åka dit med hennes favvorit blommor då.

Men tillbaka till mitt hjärta, hehe, jag har alltid kännt med talesättet "home is where your heart is" jag har funnit kärlek i en annan person, jag har funnit kärlek i mina katter, men jag har fortfarande inte funnit ro i ett hem och då menar jag ett hem som i platsen man bor på, lägenhet, stad och allt sånt.
Jag vet att det inte är i sverige, eller jag vet iaf att det inte är i Karlstad iaf inte under den här perioden i mitt liv, men jag kommer bli kvar här iaf ett, två år till. Men det märks.

Nu ska jag sova har varit uppe på tok förlänge...fastnade med att slipa på tv-bänken den ska få helt ny färg.
Gonatt och sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0